Galet På Riktigt

Okey, jag vet att jag skrivit att det har vart galet på jobbet förut, men idag slår allt. Finns det ett värre ord än galet så skulle jag använda mig av det, men just nu är min hjärna lite mongo av den här jobbiga dagen. Började kl10 och satte upp en massa skyltar och förberedde butiken, redan då var det folk som stod utanför och ryckte i dörren. Vi öppnade ju inte så de gick efter ett tag, att stå och vänta i 2 timmar kanske inte är så pepp. Men kl11.30 så var vi tvugna. Då stod det massa folk utanför och sen var det fullt upp hela dagen efter det. Sålde cyklar enligt löpande band principen. Jag lyckades dock med konsstycket att inte sälja en endaste cykel, och det är vid såna tillfällen som jag är glad att jag inte jobbar på provition. Jag gjorde massa andra saker istället som att hämta upp cyklar från lagret (aj mina axlar!) montera ihop och göra leveranser, ta in massa verkstad och snacka med kunder som skulle "fundera" tills imorgon. Jag fick alla snåljåparna också, de som vill att en cykel ska kosta som de gör på biltema. De kan ju sticka åt helvete. Moaha. Jag är SÅ trevlig, jag lovar.

Anyways. Sålde för MASSA pengar. Fick tömma kassan flera gånger eftersom den svämmade över. Synd att jag inte fick tömma den i mina fickor. Efter jobbet så drog jag och brorsan och käkade pizza... Var hur hungrig som helst, sen var det extra nice att få lite alonetime med Tobbe. Var ett tag sedan. Han skulle dock vidare på äventyr nu ikväll, och det var nog lika bra för jag känner mig sådär lagom mör. Orkar inte riktigt ha främmande. Dessutom ska jag börja jobba 9 imorrn, vilket betyder gå upp klockan 8. Inte alltför bra iomed att jag ska iväg nästan direkt efter jobbet och hänga med Annie, men det får lösa sig på nåt sätt. Hon hade redbull skvallrade hon om så får väl ta till det. Moaha.

Nu blir det bubbelbad för mina stackars leder, läsa lite bok och sen är det chilla resten av kvällen som gäller. CHILLA! Borde nog sluta skriva såna ord. Damnit. Kanske borde sluta med damnit också iförsej. Och kanske borde sluta skriva iförsej och skriva i och för sig. Men orka?

Kommentarer
Postat av: ze7en

När du en dag hittar en tjej som matchar din lista så se för fasiken till att hon kan massera. Låter som att din axlar kan behöva sig en omgång lite då och då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback