Fake It (Until You Make It)

Jag har bestämt mig för att låtsas som att jag är frisk och därmed också bli det (förhoppningsvis). Alltså. Inget mer sunk i mjukiskläder och långa sovpass, utan upp i ottan (okey klockan senast 10 då), fixa mig ordentligt (iallafall kamma till håret eller nåt) innan jag går till jobbet och sånt. Hm. Inte klaga. Inte känna efter. Det får bära eller brista liksom, kanske kollapsar eller nåt om jag blir assjuk, men nu går jag ju runt och är sådär halvsjuk hela tiden och det är bara jobbigt. Från och med imorrn gäller detta, så får passa på att tycka synd om mig själv idag.

Sjuka godiscravings jag har just nu. Var tvungen att baka kladdkaka igen. Börjar bli en tradition. Orka gå till affären för att köpa godis liksom? Och cykeln är på jobbet. Men sen när jag har min lilla pärla så kan jag brumma iväg med den när som och handla. Wohoo! Måste komma på nåt fint namn på den. Hm... Karsten? Hahhaha. Det är typ det fulaste namnet någonsin.

Min bra pappa ringde och sa att hans det blivit intrång på hans konto och att 8000kr var borta. Enligt banken var det för att han handlat på nätet. Hmm. Han har sån damn otur med allt sånt. Alla hans datorer pajjar, han får virus och nu så detta. Han kanske har handlat 3-4 ggr på nätet, och jag vet inte hur många ggr jag gjort det... Aldrig haft ett virus på datorn, den har aldrig pajjat och jag har aldrig blivit utsatt för intrång. Vad jag vet iförsej, men ändå. Haha. Stackarn. Men han skulle antagligen få pengarna tillbaka från banken iallafall. Det är ju brau.

Damnit vad trött jag blev. Inte okey. Måste komma in i normal dygnsrytm till imorrn. Så senast 1 får jag lägga mig. Sova exakt 9 timmar också tänkte jag. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback