Eller...

Ringde för konfirmering av det konstiga meddelandet som G lämnat på min mobiltelefon, en del av samtalet såg ut såhär:

J - Vadå, hur menar du med fin? Finklädd eller vad?
G - Nej, men det ska vara kläder som du kan stå ut med att ha på dig på en hemsida i ETT ÅR. Om du vill ha på dig ett par baggy jeans som hänger ner på halva rumpan och en trasig tröja så får du det, eller om du vill ha nåt fint på dig.

Observera det sista "eller om du vill ha nåt fint på dig". Hahaha. Bara för det ska jag ha baggy på mig. Moaha. Brukar jag ju alltid ha. Lika bra att se ut som vanligt, annars kommer ju kunderna inte känna igen mig. Fattar inte varför han säger ett år hela tiden heller. Usch, jag vill inte vara med på den satans bilden. Hatar sånt. De ska alltid ställa upp en i nån ful konstellation och så ska man le och BLÄ. Tänker fan inte le. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback