Bror Duktig

Jag har vart helt sjukt duktig idag. Tvättat 3 maskiner, dammsugit, tvättat handfatet, plockat undan kläder, bäddat rent i sängen och tagit ner en massa skit till källaren som stått och skräpat i min lägenhet sen jag flyttade in ungefär. Bland annat en stege, 4 burkar målarfärg, en lampa och en (ful) tavla. Sen tog jag ner madrassen till källaren också, inte så jätteofta nån sover över direkt, så kan ju faktiskt hämta upp den när det blir dags istället för att den ska ta upp plats härinne.

Är sjukt trött nu.... Men jag vill se senaste avsnittet av Lost innan jag går och lägger mig. Damnit.

Imorrn måste jag upp klockan 7 också, bara för att min tvätt inte blev torr ikväll... Så ska sätta värmen i torkrummet och sedan gå och lägga mig igen. Förhoppningsvis kan jag somna om, men det tvivlar jag på. Vilket är kasst eftersom jag ska träffa Ann efter jobbet och fika. Vill ju helst inte somna, för det skulle ju eventuellt kunna uppfattas som otrevligt. Moaha.

Kommentarer
Postat av: mady

sant.. eller ja, iallafall Ola ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback