Blaha

Nu har det gått sådär lång tid igen. Damnit. Jag kan iallafall trösta mig med att det långa uppehållet från bloggande berott på att jag gjort roliga och trevliga saker istället för att jobba ihjäl mig som det var sist. Jag har nämligen rätt svårt för att göra ensamsaker som att till exempelvis skriva blogg och prata i telefon när jag umgås med en annan människa. Indirekt har jag nu sagt att jag umgåtts med en annan människa i nästan 3 dagar i sträck. Känns helt sjukt, inte många som jag skulle stå ut med så länge. Haha. (Ta det som en komplimang).

I fredags tog vi det lugnt, käka tacos och kolla på film. På kvällen så sms:ade Nina mig att hon hade fått kalla fötter och inte ville gå på maskerad-grejen på lördagen längre. Jahapp. Jag blev faktiskt rätt sur, tycker det är rätt pissig stil att först gå och kolla på kläder och peppa upp varann och tycka att det ska bli askul och sen några timmar senare banga. Inte okey så att säga. Funderade på att inte gå för då var liksom hela grejen förstörd helt plötsligt, kändes inte alls kul. Men sen blev det så till slut när A verkade lite halvpepp på att gå ändå. Vi köpte masker (haha) och drog dit. Det var helt galet där. Folk hade verkligen klätt ut sig som attans, och dessutom var det verkligen sjukt mycket folk. Sofy var skitsöt i blått hår, det borde hon alltid ha.

Idag är det lite mixed emotions om man säger så. Rätt jobbigt egentligen. Hatar att man måste bestämma saker och sånt, verkar inte som att det där "ta det som det kommer" funkar i praktiken. För man är ju inte 2 ensamma personer i universum, nej tyvärr finns det massa andra människor som ska komma in och störa. Det är mitt fel. Jag har outredda grejer som jag borde ta tag i. Men tyvärr är min funktion *tänka på nåt annat* lite för självgående och kommer igång av sig självt utan att jag vill.

Jag är lite bitter. Köpt cola, och så satt jag i soffan och skulle skruva på korken, så spratt den till på något konstigt vis och rullade iväg på okänd mark. Hittar den verkligen inte. Hur sjukt är inte det? Och det som gör mig extra bitter är att jag precis pantat alla mina gamla colaflaskor (som hade korkar jag kunnat använda) när jag storhandlade med mamma idag. Damnit. Cola utan kolsyra är asäckligt.

Nu är jag ensam så tänkte sätta mig och överanalysera lite saker. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback