Vilda Äventyr

En dag med feber har avklarats. Satan vad virrig man blir när temperaturen i kroppen stiger en aning. Jag brukar alltid ha runt 36grader normalt, nu har jag haft 38-38,5. Oerhört stor skillnad på det lilla I must say. Var tvungen att bege mig ut i vildmarken utanför mitt hus iallafall, eftersom jag blev fruktansvärt sugen på godis. Halsontet har nämligen gett med sig en aning, och yoghurt och nyponsoppa tillfredsställde inte mina sockercravings. Det var inte skoj att gå i duggregnet till affären med hjärtklappning och rinnande näsa, men det var banne mig värt det när jag kom hem. Konstigt att något så trivialt kan kännas som värsta utmaningen bara på grund av 2 grader kroppstemperatur.

Nu ska jag iallafall sova hade jag tänkt. Har ju faktiskt vart vaken i 11 timmar. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback