Söndag

Idag skulle lätt kunnat räknas som a total waist of time om det inte vore för att jag:
  • Gått till affären och pantat massa colaflaskor som irriterat mig i 100 år (panta mera ni vet)
  • Ringt till Erica och pratat, hon kommer hem imorrn! Hawieee!
  • Har köpt plåster (med disneymotiv)
  • Finally fått tag på Sofy
  • Ringt till Nina och bestämt att vi ska ses i veckan
Nina kom även förbi en sväng idag, efter att jag ringt henne. Det är skumt att våran relation har gått från att vara lekkompisar när vi var 0-2 år, till kusiner 3-26år, och nu så är vi återigen bara kompisar. Ja iomed att mina föräldrar nu är skilda (papprena är klara och allting) så är vi inte längre kusiner. SKUMT säger jag. Iförsej har hon alltid mest känts som en syrra och så kommer det väl att förbli skulle jag gissa på.

Jag har lärt mig saker idag också, bland annat att man icket ska köpa Coca Cola Lime, för det smakar som en riktigt äcklig drink. Man ska heller icket köpa MarianneSnacks. De är rätt äckliga, men jag kommer äta upp dem iallfall, för man kan faktiskt inte slänga godis! (Hör du det Nelli?!)

Folk säger att man inte har roligare än vad man gör sig, och jag antar att det är sant. Jag skulle kunnat gjort massor av saker idag, träffat folk, men jag valde att inte göra det. Varför vet jag inte. Jag har vart så satans uttråkad så det finns inte idag, men ändå så har jag verkligen inte pallat ta mig för att göra något. Tror att det är som en ond cirkel det dära, när man inte gör nånting så orkar man inte göra nånting, men har man fullt upp hela tiden så går det liksom på automatik. Jag måste ta upp lite av mina hobbies, börja igen, få in rutinen. Problemet är bara att hitta motivationen. Så mycket enklare att bara sitta på min röv, spela wow, klaga och vara bitter.

Kommentarer
Postat av: Nelli

Mihii :D Jaa, man ska inte slänga godis, det är ganska dumt eftersom man alltid ångrar att man slängde påsen sen när man inte mår illa längre ;)

Postat av: mizaru

Japp, plus att det är slöseri, tänk på de stackars barnen i Afrika för guds skull! ;P

2007-06-04 @ 11:04:01
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback