SommarProblem

Ihh. Jag är irriterad på mig själv för att jag sovit så länge. Till halv12 för att vara exakt, och då vaknade jag endast för att Ib ringde mig. Damnit. Iförsej så känner jag mig utvilad för en gångs skull, men det suger ändå eftersom jag missat massa timmar av min lediga dag...

Ska snart iväg och träffa darling Erica. Hawiee!

Lite ångest för att jag inte har några snygga sommarkläder. Inget att ha på mig, vilket är skumt eftersom mina 3 garderober är fulla av kläder. Hmm. Men det är svårt med sommarkläder tycker jag. Gillar inte riktigt klänning, kjol och sånt som egentligen är bra när det är varmt. Assvårt att hitta snygga shorts. Men största problemet är skor! Jag har mest massa sneakers, och det blir ju assvarmt i längden. Men vad för skor ska man ha till shorts liksom? Tofflor? Nej tack. Man ska ju ha sneakers. Eller gå barfota. Men det känna väl inte helt okey med tanke på allt äckligt som finns på gatorna. Mjeje. Vadå i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: mady

sandaler? flipflops? ^^

Postat av: Hanna

Du, när du också har 2 storlekars differans på fötterna kan vi snacka skoproblem - right? ;)

2007-06-06 @ 23:27:58
URL: http://hanusi.blogspot.com
Postat av: mizaru

Mady: Sandaler & flipflops är ju samma grej som tofflor... Iallafall enligt mig. ;P
Hanna: Hmm.. Jag vet inte om det är ett större problem om du nu vet vilka skor du vill ha. Bara att köpa 2 par jue. Bwhaha. Eller okey då. Det kanske är värre.

2007-06-07 @ 10:42:14
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Hanna

Ryktet säger att man kan få bidrag för att köpa 2 par men vem fan orkar fixa det?! Istället klampar jag runt med min 35:a och 37:a i 38:or, så jag ska inte klaga :)

2007-06-07 @ 16:16:36
URL: http://hanusi.blogspot.com
Postat av: mizaru

Hanna: Bidrag ey? Kan ju kanske vara värt. Frågan är ju hur mycket bidrag man får, om de räknar på de billigaste paret man kan hitta eller vilka man än vill ha. Hmmm.. Men fattar att du inte pallar, skulle jag icket ha gjort själv... Hehe.

2007-06-08 @ 00:03:20
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback