Poängen Var Hes

Jag måste ha pratat väldigt mycket igår. (Nu skulle svensklärarinnan sagt att jag inte ska använda mig av ordet väldigt, eftersom det är talspråk, och byta ut det mot mycket istället. Men då skulle det bli mycket mycket, och det kan ju inte vara korrekt svenska! Vad säger du om det Ulla? Va va va?!) Eller så pratade jag bara oerhört högt. Kanske en kombination av båda. Är man med min släkt så måste man iallfall prata högt om man vill ha en chans att höras, annars kan man lika gärna sitta tyst. Släkten ifråga är nämligen finsk för det första, och består av massa brudar med självhävdelsebehov för det andra. Men de kan vara rätt underhållande ibland. Hehe. Jag har iallfall blivit hes av gårdagen, det var liksom det som jag skulle komma fram till, men jag got lost on the way så att säga... Haha. Gör asont. Borde dricka te, men det känns lite fel när det är sommar... Konstigt egentligen när kaffe känns helt okey, men ändå är samma sak rent värmemässigt.

Blev asmycket mat också. Och god. Vilket ledde till överkonsumption från min sida. Jag är faktiskt fortfarande mätt. Jag skojar icket! Brukar annars generellt bli så att jag blir hungrigare ju mer jag äter, men det fanns tydligen en gräns.

Igår slängde jag ur mig en kommentar bara sådär på skoj först, men sen insåg jag att det faktiskt kunde vara en bra idé! Jag älskar när sånt händer. Får se om det blir av.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Men OMÖJLIG att få tag på. Blä.
BLÄÄÄ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback