Meltdown

ÅUH jag är så bored att det icket är sant. Nu har jag vart hemma i snart 3 hela dagar, med ett litet undantag för när jag gick till affären igår. Får fan hjärnblödning snart. Ringde till jobbet och sa att jag skulle komma imorrn, med förbehåll för om jag blev tvungen att gå hem tidigare pga febersvimattack. De verkade glada eftersom det tydligen vart asmycket att göra idag.

En av anledningarna till min meltdown av att vara hemma är att de ju håller på och leker byggarbetsplats här, vilket betyder massa oväsen på morgonen, och än värre HELA JÄVLA DAN med nån maskin som pumpade ut färg att spraya ned husfasaden med. Trodde allvarligt att jag skulle bli galen. Försökte ha hörlurar, men det hjälpte inte, försökte ha TV:n på jättehögt, men det gjorde bara saken värre. Till slut ville jag bara grina, och då slutade de som tur var. Annars skulle jag antagligen ha sprungit ut och mördat den satans maskinen. Iallafall i mitt huvud.

Katterna verkar glada att jag har vart hemma iallafall. Såhär kelig har nog aldrig Serlot vart. Särskilt när jag ligger i soffan, då kommer han och ska gosa och sen lägger han sig och sover på min mage alternativt nere vid fötterna. Åh mina söta små bebisar. LOVE.

Nu ska jag in i instance med Engine. Har stämt träff med Ixx där inne. Bwahaha.

Kommentarer
Postat av: nattrafiken

det där me jobbiga byggarbetare känns igen, vi har blivit väckta av en vattenpump som låter som en åsna typ två morgnar i rad innan tuppen vaknat typ, 06.30 satte dom igång den. varför kan inte byggjobbare ha samma tider som dom på kontor för? så vi vanliga får soooova ostört. hehe. tjo!

Postat av: mizaru

Ja jag fattar inte varför de ska börja så tidigt? Vad är grejen? De vill väl inte gå upp tidigt de heller, eller vill dom det? Hela grejen är skum!

2007-06-22 @ 00:09:10
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback