Lustiga Huset


image148Har hängt med Sofy idag efter jobbet. Det var aslänge sen vi sågs, så det var kul att se den lilla parveln igen. Mycket att snacka om sen sist. Satt i bågen (fatbursparken) och prata prata prata, käkade och drack folköl. 2 stycken ljumma Norrlands guld på 4 timmar, det är lagom det! Mest för sakens skull liksom.

Helt galet, jag ringde till Erica när vi satt där jag och Sofy, eftersom vi kanske skulle ses imorrn. Frågar i sedvanlig ordning vad hon gör, och hon svarar att hon sitter i fatbursparken! Hahaha. Precis på samma ställe som jag och Sofy satt, cirka 2-3 meter bakom oss. De hade suttit där i en timme. Weird att hon varken såg mig på väg dit, eller när hon satt där. Erica stannade  bara en stund och sen var hon tvungen att gå den lilla svikaren.

Vi satt kvar tills vi blev så kissnödiga att det nästan gjorde ont, sneakade in oss på Biopalatsets toa och fotade i deras lustiga huset spegel som gör en helt sepesmal.  Haha, värsta pinnarna. Rouligt. Fast sen blev jag lite sur, varför kunde de inte ha en där man blev fet för? Hmm.

Jag har iallafall pratat alldeles för mycket idag, känner mig lite hes igen. Damnit. Men det får det väl vara värt, det är ju inte som att jag lider för att jag inte kan prata med kunderna på jobbet. Inte alls faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback