Jag E Graaavid Percy

Åuhh. Jag är så mätt att man skulle kunna tro att jag firat midsommar på riktigt. Har druckit massa cola, käkat godis och oreos, druckit te och kaffe, ätit kyckling i röd curry med nudlar och ätit lite mer oreos... Bläu. Jag är sepemätt men vill ändå äta mer. Hatar att ha så mycket goda saker hemma.

Pappa sa att jag säger att jag hatar så mycket saker. Jag vet att hat är ett starkt ord, men jag gillar att ta i lite, det blir liksom mer underhållande då. Sen sa han också att man ska älska mer, älska sina andra såsom man älskar sig själv. Då frågade jag hur det var om man hatade sig själv? Haha, jag tyckte det var rätt roligt.

Läste helt oväntat lite ur Linda Rosings bok, man kan smygläsa på adlibris hemsida. Alltså, jag blev seriöst dummare av att läsa det. Jag kände fysiskt hur hjärnceller försvann. Världen skrämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback