Jag Är Färdig Mamma

Aoouwh. Det var jobbigt. Men nu är det gjort! Hawiee, I rule. Så jävla fint här inne nu! Im happy as can be. Fast helt slutkörd också.. Galet jobbigt, trodde aldrig att det skulle ta slut. Har verkligen storstädat, tror inte att det någonsin har vart såhär fint hemma hos mig som nu. Iförsej har jag skolkat lite, inte rensat ur garderoben och gått igenom kökslådorna, men jag orkar banne mig inte. Dessutom har jag inga kassar att lägga gamla kläder i. Enda pappkassen jag hade har jag rensat ur skor i, så jag tycker faktiskt att jag rensat en del iallafall! Tänker dock inte slänga dem, utan pallra mig upp till förrådet på vinden och låta dem stå där tills jag flyttar. Haha.

Jag skulle vilja tacka följande, utan ert stöd skulle jag aldrig ha klarat mig igenom denna hemska dag. Utan inbördes ordning förstås!
  • NoFX
  • (hed)P.E.
  • Marilyn Manson
  • Rage Against The Machine
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback