Hacka Av Min Hals Tack

JAG ÄR SJUK. Som fan. Kan inte prata, kan inte svälja. Åuh. Min hals. Kan man inte hacka av halsen och bara sätta fast huvudet på axlarna? Det känns som att det skulle vara ett mycket bättre alternativ än hur det känns nu. Damnit.

Igår kom jag hem från jobbet och kände mig lite halvkrasslig, tänkte bara lägga mig ner ett tag och ta en tupplur. Vaknade mitt i natten med halsont som fan, helt kallsvettig och allmänt miserabel. Kunde somna om efter ett tag, men nu går det banne mig inte att sova längre, även om det är det jag vill, eftersom det inte gör ont i halsen då. Iallafall inte så man märker det.

Det värsta är ändå att jag inte åt innan tuppluren igår. Är ashungrig. Men det finns inget som jag skulle kunna tänka mig att äta, just eftersom det där med sväljandet är mindre skojigt. ÅUH. Synd om mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackarn som har ont i halsen. Det låter dock inte som en bra idé att hugga av halsen dock.. försök dricka något i varje fall. :)
Krya på dig.

2007-06-16 @ 11:25:46
Postat av: Duktiga Annika

Tips: Proppa i dig Alvedon. Hjälper faktiskt mot halsont./Annikas apotekservice:)

Postat av: mizaru

Anonym: Jag tycker det känns som en smart idé. Sen hur rationell jag är kan man diskutera. Heh. Men tack för omtanken! =)
Duktiga Annika: Hihi, detta är andra gången du ger mig råd om medicin. Jag har tagit alvedon redan, för jag har feber också... Men halsontet är inte så mycket bättre.. Kanske lite. ;P

2007-06-16 @ 15:39:13
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback