Colour Me

Sitter med massa färg i håret och försöker fördriva halvtimmen det ska sitta i med något som inte betyder att man måste gå runt en massa. Jag brukar nämligen vara så damn klumpig att jag lyckas gå in i något, snudda nåt så att det blir färgfläckar. Vanligtvis märker jag det inte när det inträffar heller, vilket gör att färgen inte går att få bort när jag väl upptäcker det. Måste skärpa mig. Tror dock inte att jag pallar skriva blogg i en halvtimme, då skulle det bli ett VÄLDIGT långt inlägg med cirka noll innehåll. Typ som ett av mina vanliga inlägg alltså, fast längre. Moahaha.

Har hosta som fasikens fortfarande, och känner mig helt svag. Ont i benen också av någon konstig anledning. Annars är jag väl att betrakta som frisk. Jobbade till 4 och sen fick jag gå hem, sweet. Blev dock helt svimfärdig av att gå hem, denna backen är banne mig inte nådig när man är lite halvsjuk. Hostan har gjort att jag överkonsumerat astmaspray för att kunna andas, känns ju inte helt okey. Kanske borde satsa på hostmedicin, men då måste jag gå till doktorn, och då måste jag ringa till vårdcentralen och prata med idiotmännskan som sitter i receptionen. Nej tack. Astmaspray will do.

Har förhandlat mig till 3 veckors semester nu, i rad! Wihoo! Kommer kännas helt konstigt, inte vart ledig en längre period på typ 100 år. Har mailat Drömhus nu nere i Kreta, I need some information, ohkey?! Jag är ju sån dära planeringsmänniska, tänker alldeles för mycket på 100 olika alternativ och möjligheter. Att styra upp är ju ändå rätt svårt, särskilt när det är andra människor involverade, vilket det nästan alltid är. Hm.

Kommentarer
Postat av: finula

Hur blev håret? Skönt med semester i tre veckor.

Postat av: mizaru

Blev inte så stor skillnad från hur det var innan. Lite mörkare bara. :)

2007-06-22 @ 00:07:11
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback