Anti

Åuh. Jag har vart så trött idag. Trött och anti allting. Hatar när jag inte kan sova på natten, särskilt när det är utan anledning. Ont i magen. Klaga klaga klaga. Fan också. Jag behöver semester NU. Pallar fan inte mera. De tre dagarna som jag var ledig nu i midsommar gjorde mig bara ännu mer trött på att jobba. Vill komma bort, från allt och alla. Typ alla iallafall. Hm. Vissa kanske. Haha. Ingen nämnd, ingen glömd (utpekad snarare). Vissa vill jag å andra sidan träffa mer, men jobbet drar alla mina sociala behov ur mig, när jag är ledig vill jag helst bara gå och gömma mig i min numera underbart rena lilla grotta och mysa med mina bebisar.

Måste skaffa kattvakt tills när jag åker bort. Någon som vill ställa upp? Ni kan få en klase bananer som tack.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Försökte ringa men du sov nog. Har kollat upp priser på det där du vet. Ring mig när du vaknar. =)

Postat av: Johannes Flakbil

Det var jättesmart av mig att ha tyst läge samt ingen vibration. Såg ditt sms vid tre på natten. Nu ska jag nog ta på mig en dumstrut.

2007-06-27 @ 10:19:28
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Hihihi. Dumstrut.

2007-06-27 @ 11:11:41
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback