Vänner My Ass

Jag blir så trött... Pappa är som en helt annan människa känns det som. Mina föräldrar har tjafsat nästan hela dagen om pengar, precis som jag visste att de skulle göra. Att farsan träffat den där nya bruden Marita (vad är det för jävla namn liksom? gert och marita.. snyggt.) har verkligen påverkat honom. Han höll inte på såhär innan. Fan vad irriterad jag blir. Allt snack om att de skulle vara vänner och bla bla verkar ju som bortblåst. Precis som jag visste att det skulle bli återigen. Men när jag sa det då, då var det nej nej, så kommer det aldrig bli. Bah! Jag är fan 20 år yngre än dem och vet tydligen redan mer än dom om förhållanden. Fler nyheter på den fronten är att pappa och Marita (fan vad jag hatar henne redan) ska åka utomlands tillsammans. Redan bokat resan och allting. Observera att de träffats EN gång innan de bestämde detta. Men de har ju "pratat i telefon flera timmar om dan". Ursäkta? Pappa har då aldrig pratat i telefon med någon överhuvutaget längre än 5 minuter innan detta. Mindre nyhet är att även mamma har börjat se sig omkring... Hon var på nån slags date igår, kollade på ett band och käkade middag. Dock rätt svårt att bli upprörd för det när ens pappa rör sig framåt i ljushastighet.

Fan vad jag verkligen behöver semester och komma ifrån allt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback