Serlot Är Hemma!

Detta är fan helt sjukt. Serlot är hemma igen. Känns helt overkligt... Jag hade ju som sagt sovit i soffan, sen låg jag och glodde på TV och så tyckte jag plötsligt att jag såg ett par svarta tassar uppe i fönsterkanten utanför. Har ju byggställningar utanför... Sprang ut för jag trodde typ att jag kanske sett i syne, men när jag kom ut så såg jag att det var Serlot. Han såg lite rädd ut, men när jag prata med han så jamade han tillbaka som han brukar. Fick lyfta ner honom och ta in honom. Jag började grina av ren lättnad när han var inne.Känns helt overkligt. Så himla skönt, värsta lättnaden verkligen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh det var bra nyheter, va glad jag blir :)
Mys med honom ordentligt nu!!

Postat av: mizaru

Ja, oerhört bra nyheter. Kan typ inte ens vara glad, har vart så uppe i det här. Känns mest konstigt liksom... Men såklart är jag ju glad att han är hemma, bara sånt känslomässigt kaos de senaste dagarna liksom.

2007-07-08 @ 00:30:28
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: nattrafiken

det är i sånna stunder man skulle velat att dom små liven kunde prata o berätta vart de varit. men skönt han e hemma igen iaf. :)

2007-07-08 @ 00:42:06
URL: http://nattrafiken.webblogg.se
Postat av: Duktiga Annika

Vilken tur att kissen kom tillrätta.:)

2007-07-09 @ 09:21:38
URL: http://duktigaannika.blogspot.com
Postat av: erica

läste om allt som hänt!
gumman,stackare,vilket helvete!
såååå glad att han kom hem igen,han har nog varit rädd och ensam och längtat jättemycket efter dig och M.

2007-07-10 @ 00:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback