SemesterShopping

Sprang på stan imorse och shoppade. Hatar som bekant att shoppa, och hatar det ännu mer när det är under tidspress. Tror dock att jag hann med att köpa allting som jag hade tänkt köpa... Det visar sig väl när jag kommer hem. Har iallafall köpt lite linnen, ett par leggins(!) hudkräm, hårfärg, en strandväska, en keps som jag hade tänkt ha som strandkepa (ingen solsting tack), solskyddsfaktor och så 4 böcker. Tog till mig tipsen och köpte:
  • Hejdå Allihopa - Conny Palmkvist
  • Kollektivt Självmord - Arto Paasillina
  • Hon går genom tavlan, ur bilden - Johanna Nilsson
och så en bok som jag velat läsa ett tag, enda boken som jag inte läst av Gardell...
  • Jenny - Jonas Gardell
Får väl skriva omdömen om böckerna sedan eller något. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback