Orkar Inte

Jag känner mig helt vimsig, yr och utmattad. Jag orkar inte mer. Jag har letat flera gånger i området här runt omkring, men ingen Serlot. Kanske letar på fel plats, men det känns verkligen inte som att han skulle gå över vägen eftersom han är rädd för bilar. Jag orkar inte leta mer idag, orkar inte fixa mer. Men jag får jättedåligt samvete för att jag känner så. Kunde inte sova inatt, hade fönstret lite på glänt så jag skulle höra om Serlot var utanför och jamade, minsta lilla ljud så vaknade jag till och sprang fram till fönstret. Äter typ inte heller, har precis lyckats få i mig nånting.

Åh jag blir så arg när jag tänker på att han kanske struttar runt och är hur glad som helst och nöjd med tillvaron, helt ovetande om att jag letar som en galning efter honom och är jätteledsen. Men å andra sidan vill jag ju hellre att det är så än att han är påkörd, eller sitter fast nånstans, eller är rädd eller inlåst i nåt förråd och inte kommer ut. ÅUH. Jag avlider av att inte veta.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller alla tummar jag har!! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback