Min Lilla Grotta Och Jag

Tjohej vilken aktiv start på semestern. Eller, det var ju det om man räknar igår som starten, men egentligen borde man inte det eftersom jag skulle vart ledig då i vilket fall som helst. Idag har jag nämligen inte ens dragit upp persiennerna. Bara kollat på film, spelat WoW och käkat oreos. Nu är planen att käka mat. Sen kanske kolla på lite mer film och spela lite mer WoW. Har startat en ny karaktär på Alliance sidan, mest bara för att man ju måste kolla in alla rasernas hometowns och sådär, och tyvärr så gillar jag henne. Karaktären alltså. Borde starta en ny fast på horde med samma yrken och så vidare, inget bra att ha det såhär. Kan ju inte skicka grejer mellan horde och alliance för den som inte visste det. Den som inte visste det är nog rätt ointresserad av WoW överhuvudtaget iförsej. Bwaha.

Får jag be om största möjliga tystnad samt en trumvirvel när jag provsmakar den överkokta grytan tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback