Elektroniskt Uppror

Åh, jag borde sova, men är lite hög på sockernivån i chaiteet som jag druckit precis samt kinapuffarna som jag åt till. Hmm. Kanske inte så smart såhär i efterhand.

Alla mina elektroniska prylar har bestämt sig för att sluta fungera. Det tycker jag är hemskt taskigt av dem. Min dator är ju lite si och så, ingen panik visserligen, men jag vill helst byta innan den packar ihop helt. Skulle bli så jobbigt då. Min TV har också börjat störa sig, den knäpper och låter konstigt, och nu har den börjat stänga av sig själv. Har hänt 2ggr. Jag är lite rädd för att brinna inne. Har ingen brandvarnare hemma heller. Första gången den stängde av sig trodde jag att det var katterna som råkat gå på kontrollen eller så, men den här sista gången vet jag att det inte var så. Läskigt tycker jag. Har dragit ur kontakten så länge, får väl bara ha den i när jag är hemma och tittar på TV liksom. Den tredje grejen är mina hörlurar till min iPod, de har gått sönder. Eller, det är katterna som käkat upp den ena hörsnäckan. Jag har kvar de som ingick när jag köpte den, så det är väl ingen panik visserligen, men ändå. Vill ha ny mobil också, jag hatar verkligen den jag har nu. Fattas så många funktioner som jag tycker är viktiga.

Vad larvig jag är egentligen. Borde kanske skita i alla såna elektroniska manicker och typ börja leva som man gjorde på stenåldern istället. Undrar om människorna var lyckligare på den tiden. De hade iallafall inte såhär mycket tid till att fundera på massa onödigt crap iallafall. De behövde inte jobba heller, bara döda lite djur då och då. Föda 7-8 ungar. Springa från sabeltandade tigrar. Låter trevligt.

Sova var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback