VitlöksMannen

Jobbet igen... Idag är jag om möjligt ännu tröttare än igår. Gör ont i ögonen. Pallar inte göra något. Som tur är har det inte vart inne en endaste kund ännu. Om det skulle komma in en sån där idiot så skulle jag säkerligen inte palla vara trevlig ens. Eller jo, det skulle jag, men jag skulle tänka elaka tankar. Moahaha.

Igår var det förresten en ascreepy snubbe inne. Han måste vart en halv centimeter efterbliven eller så, för han glodde så jäkla hemskt så det kändes som att jag ville krypa ur skinnet. Frågade tusen frågor och bara stirrade med ett fånigt flin på läpparna. STANK vitlök gjorde han också, det bara osade om honom. Urk.

Nu ska jag fixa en leverans, sen är det hinka kaffe som gäller. Förhoppningsvis kommer Nina förbi här också så jag har nåt att göra. Montera tänker jag iallafall ICKET göra. Orka liksom?

Kommentarer
Postat av: Pierre

det där lät ju som en skön lirare....hade han trenchcoat oxå eller? haha....

Postat av: Johannes Flakbil

Du lipsill, ring mig.

2007-01-16 @ 15:37:42
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback