Världens Längsta Fika

Efter jobbet åkte jag upp för att fika med Bella. Jag velade rätt länge inför att åka upp, eftersom jag var trött som attans efter min natt med typ ingen sömn, plus att jag inte jobbat på flera veckor så var rätt trött efter det också. Men eftersom jag har en tendens att skjuta upp saker som jag inte tar tag i sådär direkt så bestämde jag mig för att åka ändå.

Började bra med att jag kom försent. Jag hatar att komma försent... Känns så respektlöst. Men jag ringde iallafall så det var ju bra. Ha! Gick in, beställde varsin gigantiskt stor kopp med te, och satte oss, jag i en fåtölj som var lite felformad eftersom man inte kunde sitta bakåtlutad i den utan att få nackspärr. Sjönk även ner så jag såg ut som en dvärg. Moaha. Men anyways... Sen satt vi där. Från klockan 7 tills jag undrar vad klockan var egentligen och Bella svarar halv 12. WHAT!? Hur gick det till? Iförsej känns det som att jag aldrig har pratat så mycket så länge någonsin i hela mitt liv, men ändå. Jag drar slutsatsen att det var trevligt, för annars skulle väl nån av oss velat dra och hittat på en ursäkt i stil med "jag måste nog hem och mata katterna nu". Haha.

Har lite ångest över kvällen. Bara för att jag pratade så mycket... Känns inte helt okey. Sa kanske lite för mycket saker om lite för känsliga grejer... Men whatever. Kan inte ta tillbaka det ändån.

Har precis ätit (GRYTA!) och det behövdes kan jag säga. Glömde lite bort att äta i allt pratande... Innan jag käkade här hemma nu (klockan 1 på natten) hade jag ätit 2 mackor och 1 bulle, samt druckit 2 koppar kaffe och ett glas juice. Plus tekoppen på caféet. Mådde inte alls bra på vägen upp för backen hem, fick världens hjärtklappning och kände mig helt matt. Måste lära mig att äta på regelbundna tider, och även när andra kollar på.... Men lättare sagt än gjort.

Nu ska jag sova. Tror inte ens en spyende katt kan hindra mig från att somna inatt.
(Peppar peppar...)

Kommentarer
Postat av: Pierre

ja golvet är bättre än sängen...men låter det? huga

Postat av: a

Vet vad du menar med att man snackar för mycket ibland. Se det som en rent egoistisk ta-hand-om-dig-själv grej då. Det är fan ganska gött och nödvändigt att helt hejdlöst tömma skallen på tankar ibland, skit i konsekvenserna.

2007-01-16 @ 11:02:06
URL: http://alvar.blogg.se
Postat av: Pierre

låter ju trevligt...njeeäää

2007-01-16 @ 11:28:54
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Pierre

haha...ja det är helt sant.

2007-01-16 @ 12:33:58
URL: http://dapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback