Vad Är Det Här?

Pust. Nu är jag hemma. Jag inbillade mig först att jag bara var darrig av astmasprayen innan idag... Glömde bort att jag tagit den efter att jag burit in massa cyklar på morgonen (det kanske inte var det smartaste det heller... eh.) och jag kan bli darrig av den. Dock var det kl 11, och kl 16 var jag fortfarande darrig. Så även nu. What the hell? Hjärtklappning också. Vimsig. Svag överallt. Ish. Ib ville att jag skulle ringa vårdcentralen, men stubborn som jag är så gjorde jag inte det. De kommer ändå bara säga att jag ska vila och äta och eventuellt komma in och betala massa pengar för att ta blodtryck. Nödvändigt... Not.

Förresten kom det en kund och hämtade sin cykel som han beställt sen innan. 10.395 spänn hade han kvar att betala. Plus att jag krängde på han skor för 895:-, barends, bakskärm och flaskställ också. Katching. Synd att jag inte fick de pengarna rakt ner i fickan då... Skulle vart sweet. Tur att man kan vara effektiv även när man mår som skit. Belönade mig själv med hämtpizza på vägen hem.

Ska lägga mig och halvsova nu... Imorrn så måste jag nog ringa om det inte blivit bättre.

Kommentarer
Postat av: a

känner igen symptomen, kände mig liknande förra veckan... var helt övertygad om hjärntumör... men nu har det gått över och vet inte om hjärntumörer kommer och går sådär... på tal om hypokondri...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback