StarWars Galaxies

Värsta duktig jag har vart idag. Jobbat fast jag egentligen inte orkade, sålde grejer för 3000 spänn (på 4 timmar, ingen cykel... merförsäljning AB). Sen lagat mat och nu tvättar jag. Jag har för mycket kläder har jag kommit på... Tar alldeles för lång tid innan det blir krisigt med kläder, så när jag väl tvättar så tar det AAASlång tid. Sen att det bara finns en tvättmaskin i min tvättstuga har ju ett finger med i spelet också förstås. Ska fortsätta tvätta imorrn. Det är roligt nästan jämt.

Håller på att ladda ner StarWars Galaxies nu också. Ib spelar, och det är ju mycket roligare att spela ihop! Var rätt länge sen nu.. Typ ett år eller lite mer kanske. Ska iallafall bli skoj att spela igen. Jag är nog mer nördig än jag egentligen vill inse. Haha.

Imorrn ska jag även bjuda Bella på mat. Det är bra att bjuda hem folk med jämna mellanrum, för då måste man städa. Haha. Har redan börjat lite nu, men får typ hjärtklappning, så gör det imorrn istället. Hmm. Undrar just vad jag ska laga för något. Har skrytit så mycket om min kokkonst, så känns som att jag har en del press på mig. Heh. Men det ska nog gå bra. Brukar inte misslyckas med mat, iallafall inte med mina paradrätter. Haha.

Nu är det bara 26 minuter till StarWars har patchat klart! Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback