Passion For Fashion (det rimmar ju inte ens)

Alltså, jag dör av pinsamhet. Hur kan man ha en blogg om mode när man uppenbarligen inte har ett uns känsla för stil? Har kollat runt lite och folk lägger upp sina "dagens outfit" bilder och de ser ut som SKIT. Är det inne att se så ful ut som möjligt eller, för i sådana fall är de jäkligt moderiktiga. Bla bla... svenska stilikoner... bla bla... asos.se.... bla bla... dagens outfit.... bla bla.... stureplan. WHAT?! Vem vill läsa skiten? Inte jag iallafall. Hoppas ni flyttar till stureplan allihop och sen när alla modebloggare och idioter som redan bor där vistas på samma ställe så hoppas jag att statsdelen helt plötsligt sjunker ned i underjorden.

Har tagit världens längsta bad precis. Läste nästan ut senaste boken också.. Måste läsa ut den innan jag går och lägger mig för kommer icket kunna somna annars ändå. Jag har inte käkat nåt av mitt godis ännu heller.. Hm. Pizzan var lite väl mäktig, var ju tvungen att trycka i mig hela också förstås... Euhm. Men jag vill ha hockeypulver. Synd att det är rätt svårt att äta liggandes i sängen medans man läser. Men jag ska banne mig lyckas!

Kommentarer
Postat av: a

Har aldrig förstått mig på fenomenet modeblogg, verkar verkligen helt meningslöst... varför??? och för vem???

Postat av: ann

de så kallade (!) modebloggarna har mest besökare. tjena

2007-01-16 @ 23:17:27
URL: http://tripdownmemorylane.blogspot.com
Postat av: Hanna

Det värsta är att många anser att den sannaste formen av bloggande är just modebloggande, jag vet en tjej som blev påhoppad av ett gäng hjärndöda brudar från stureplanskvarteren bara för att hon bloggade om annat! Nej den där idéen om att hela stadsdelen skulle sjunka ner i underjorden tycker jag var konstruktiv och bra!

2007-01-17 @ 11:26:00
URL: http://hanusi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback