ÖgonlocksOnt

Beslutet att sova med smink i förrgår var inge smart. Förbannar min lathet ibland. Det kliar som fan PÅ mina ögonlock. AJJE. Försökte med helosansalva på men det hjälpte icket. Måste duscha. Duschen hjälper för det mesta.

Har verkligen inte gjort ett skit idag. Höjdpunkten på min dag var det Hell's Kitchen maraton som gick på TV. Och förstås att jag överlevde TV-mannen. Imorrn kanske borde göras till en mer givande dag. Fast jag känner inte för att göra nåt. Kanske på sin höjd åka och panta alla colaflaskor som dräller här hemma. (Tänkte skylla på Ib, men hälften är nog mina iallafall... hehe). Packa upp väskan från Spanien kan ju vara en grej också. Heh.

Men nu är det bingen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback