Ny Obsession Sökes

Weird dag idag.. Sålde 2 cyklar trots att det var mer eller mindre dött hela dagen. Nina och Nikki hälsade på i över en timme också. Nikki kan verkligen gå nu... Helt sjukt. Sist så hade hon precis lärt sig. Nina hade med sig fika som hon hade fått av farmor (hennes farmor, min halvfarmor...), men jag ville inte ha. Farmor är känd för att använda gamla råvaror (sist jag var där hade hon en 4 dagar gammal mjölk i kylen som hon skulle använda till att göra plättar) så tanken på att käka hennes sockerkaka var inte särdeles lockande. Var dock hur hungrig som helst efter jobbet, så tog bilen och åkte och köpte pizza. Medan jag väntade köpte jag plockgodis i affären mittemot, köpte hockeypulver också! Wiee! Värsta lyx.

Pratade med Ib i nästan en timme när jag var på jobbet. Började prata om pappa och sånt, jag trodde verkligen han visste allt, men det gjorde han inte. Jag vet att Ib har rätt om vissa saker, vet att saker ligger på mig nu, sådana saker som borde ligga hos pappa. Skriva ett brev är nog ingen dålig idé... Det går bara inte att prata med pappa, han är som en stor 5-åring, fast manipulativ och martyrspelande. Jävla idiot säger jag bara. Måste sluta vara trevlig, fattar inte varför jag är det. Han förtjänar inte det. Orkar inte skriva det där brevet just nu... Förtränga, trycka ner, svälj...

Jag ska nog börja kolla på nån ny serie tror jag... Kanske "Dead like me". Behöver bli inne på något igen, saknar det. Sist var det OddWorld... Funtar på StarWarsGalaxies igen. Maybe... Fast skulle ju vara bra med något nytt. Tänkte ju köpa Shadow Of The Colossus ett tag... Nåt måste jag hitt på iallafall, för att hänga på Tradera är inge bra för min plånbok. Moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback