Millencolin, Huh?!

Still sick. Imorgon måste jag till jobbet, för Tobbe måste till Stadium där de har utförsäljning pga brand. Alltså är det viktigare att han ska köpa kläder än att hans egen syrra ska få vara hemma när hon är sjuk. Tack. Känns bra. Men jag vill iförsej vara frisk imorrn, men hittills har det bara blivit värre för varje dag som gått. Inte alls okey.

Så irriterande imorse så drömde jag värsta mysiga drömmen (eller, som drömmar alltid är så är de lite weird, men iallafall). Drömde att jag var i Millencolins replokal (what? har inte lyssnat på Millencolin på 100 år) och det snöade ute. Skulle få skjuts hem och det var en sån där snirklig väg och det var mörkt och flingor seglade ner framför rutan. Hade på mig en varm gosig jacka och var jättetrött och så höll jag på att somna och det kändes bara fridfullt mysigt och bra (höll alltså på att somna i sömnen... hmm). Då ringer såklart min telefon. Tobias som ringde. Åargh! Ville ju sova! Vi hade bestämt att han skulle jobba idag också, men då var det det där med Stadium som lockade igen. Han ville alltså att jag skulle gå ner till jobbet när jag mår SKIT för att han ska kunna köpa en jäkla tröja på 75% rea. Mongo. Men som sagt. Får väl jobba imorrn då.. För att han ska köpa kläder är det viktigaste som finns uppenbarligen.

Dead like me fortsätter att underhålla mig. Vad jag ska äta idag får bli ett senare problem, för pallar verkligen inte gå till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback