Jobba? Galet.

Gah... MÄTT! Galet gott blev det ska jag be att få tala om!

Insåg precis att jag börjar jobba imorgon. Hur sjukt är inte det? Känns som att det här med att vara ledig hela tiden är mycket trevligare. Iförsej så gillar jag mitt jobb, men iallafall. Fast det är ju det där med pengar... Sådana vill man ju ha även fast man bara är hemma. Och den ekvationen går inte riktigt ihop. Ska nog vara glad att jag har ett hyfsat jobb som jag tycker om och inte behöver förnedra mig på McDonalds eller genom att sälja rakhyvlar per telefon som en del vänner till mig gör. Nu låter det säkert som att jag tycker människor som jobbar med sådant är sämre människor eller så, men det är inte så jag menar. Om man tycker om att jobba på McD så ska man göra det, bara det att jag tror att de flesta som gör det endast är där för att de ska få ihop pengar, och då är det inte okey. Alla borde få göra något som de tycker är roligt och utvecklande som de trivs med.

Ska smälta maten framför dubbelavsnitt av Scrubs och sen är det sängen som gäller.

Thats all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback