Jag e Syyk.

Jag trodde att jag bara var trött imorse (läs efter 12 på dagen), men när det inte hade gått över vid 16 så insåg jag faktum. Jag är sjuk. Ont i halsen. Ont i skallen. Tjock i hela skallen. Inte alls bra. Fick sms:a Mickan och avstyra kvällens aktiviteter. Hon var också trött så det gjorde inget... Phew. Hatar att hoppa av saker i sista sekund, men å andra sidan har jag lovat mig själv att aldrig göra nåt som jag själv inte känner för att göra. Blir liksom aldrig bra då ändå.

Istället för att bege mig iväg så fick jag skjuts hem av Tobbe och kröp ner i soffan med först rostade mackor och te, och nu min fina godispåse från igår. Inge bra på TV:n dock, har kollat på animalplanet hittills. Älskar den kanalen, men först var det om öknen vilket var rätt boring (fåglar och ödlor typ) och sen om noshörningar, som visserligen är intressanta och coola djur i sig, men inte så roliga att kolla på. De mest står och glor liksom. Hmmmm. Ska kolla på miniserien "The Lost Room" nu istället, Ib som tipsade om den. Hoppas att den är cool och bra.

Måste komma ihåg att ringa veterinären imorgon så att jag kan få Marsei kastrerad. Han är typ 10 månader nu, så tycker att det absolut är dags för det nu. Förhoppningsvis blir det lite lugnare efter det. Tror Serlot egentligen vill vara ledaren, men eftersom Marsei har kulor och inte Serlot så blir det lite fel. Får sätta en sån där rosett på fingret för att jag ska komma ihåg. Moaha. Or not.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Sätt en rosett på Marsei istället så blir han bögen i hierarkin.

Postat av: mizaru

Hahah. Rätt bra idé ju. Han är rätt bögig redan nu.

2007-01-18 @ 00:30:13
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback