It Sucks To Be Me

Åh vad det riktigt suger att vara mig just nu. Jag går runt och skakar och känner mig helt svag och svimfärdig. Mina händer rör sig av sig själva. Skitäckligt. Det sämsta är att jag måste jobba ändå. Ligger redan efter med pengar och sånt iomed att jag var ledig de 2 första veckorna denna månaden, plus att jag var sjuk 3 dagar av resterande arbetsdagar. Måste jobba så jag iallafall kan betala räkningar och sånt. Känns iallafall bra att jag vet att det bara är den här månaden som det är så, att kunna se en ände på sitt ekonomiska förfall känns mycket mer lugnande än att man inte har en aning om hur man ska kunna ha råd att ens äta på de närmsta månaderna. Been There Done That om man säger så. Så kanske inte ska klaga. Men att behöva jobba när man är sjuk är iallafall inte roligt. Folk gissar vilt på vad det kan vara för fel också. Lågt blodsocker, vitaminbrist, sömnbrist osv... Äter gör jag, sover också, vitaminer har jag tagit den senaste veckan faktiskt. Så jag fattar verkligen nada.

Åuh. Jag vill bara hem och bädda ner mig. Det är kallt på jobbet också. Damn it. Har vart aslugnt på jobbet idag iallafall, vilket känns bra eftersom då behöver jag inte resa på mig så ofta, men dåligt också eftersom det känns totalt menlöst att jag är här. Tobbe drog för nån timme sen, känns riktigt bittert. Vill också dra. Men pengar.... Åh satans verktyg! Jag vill att allt ska vara gratis. Iallafall för mig. Moahah.

"Bara" två timmar kvar....

Kommentarer
Postat av: ze7en

Nar tar du dina vitaminer? Tar du dem tillsammans med mat eller for sig? For att vitaminerna ska tas upp sa ska du helst ta dem mat...annars ar sannolikheten stor att de slutar upp i toaletten och dar gor de ingen direkt nytta.

Har du kollat om du har jarnbrist?

Hoppas att du blir battre snart, kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback