I'm Alive!

Jag överlevde mitt möte med gubben som hämtade TV:n. Hade ställt den precis framför dörren så att han inte skulle komma in mer än ett steg i min lägenhet. Han hade sin fru med sig iallafall, så det var ju lite bättre än om han hade vart själv. Han stank gubbe, typ "hej jag tvättar mig aldrig och dricker sprit varje dag och därför osar min svett också sprit". Han frågade massa saker också, om garanti och om "TV:n funkade". Ehm, ja. Det gör den. Annars skulle jag väl knappast sälja den, utan slänga den åt helvete? Lovade att kolla efter bruksanvisningar och sånt crap, men det kommer jag inte göra. Han har ju gett mig pengarna och fick en TV för 300 spänn. Han får vara nöjd som det är. Annars får han väl gå till Elgiganten och handla eller nåt. Mongo.

Jag kommer nog vara paranoid inför de där människorna som var här inne ett bra tag framöver. Nu vet de liksom vart jag bor, har mitt telefonnummer och allting... Känns lite freaky. Om jag inte skriver blogg på mer än 2 dagar, RING POLISEN! Moahah. Seriöst alltså. Heh.

Har hittat ett par Lee-jeans på Tradera som jag typ måste ha. De är så sjukt snygga. 450 spänn. Synd att jag är fattig. Kan köpa dem, men då har jag typ inte alls några pengar kvar... Iförsej fick jag precis 300 spänn. Hmmmmmm....... Ska vänta tills auktionen nästan går ut och se om de fortfarande kostar det. Då ska jag nog slå till trots allt. Undrar om jag börjar bli en shopaholic. Hope not.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

"Börjar bli", det var roligt. Undrar om jag "börjar bli" en musiker.

Postat av: mizaru

Meh! =P

2007-01-13 @ 20:24:07
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback