HOME

Sjukt skönt att vara hemma. Sitter i tystnaden och NJUTER! Satan vad jag älskar min lägenhet. Och mina katter... Marsei var så gullig, kom och la sig i knät och kisade mot mig och purrade. Sen gick han och käkade och då kom Serlot och gjorde samma sak. Nawhh.. Mina pälsklingar.

Resan hem var dock mindre skön. FY FAN säger jag bara. Började halv 10 med att åka bil till flygplatsen. Stod en halvtimme i kö vid incheckningen. Sen in och sitta på obekväma plaststolar vid gaten... Sen när vi egentligen ska boarda planet så säger de att det är "till att börja med 30 minuter försenat, vi återkommer med mer information". Sen sitter man där och väntar på "mer information" och vågar inte gå därifrån. Jag var ashungrig, men tänkte köpa nåt på planet.... Sen en timme senare får vi gå ombord. Väntar otåligt på att de ska servera dryck och sånt tjafs, men det dröjer en timme till. När de väl kommer har de bara 2 slags mackaor att välja mellan, ingen som jag gillar, så fick köpa chips istället. Bra. Landar och så är det alltid några idioter som ska applådera. Fattar inte varför. I såna fall ska jag börja kräva en applåd varje gång jag säljer en slang från och med nu. Anyways. Tar 100 år innan vi får gå av planet, håller på att kvävas av den kassa luften. Hämta väskan som turligt nog kom som en av de första... Men vad hjälpte det när brorsan inte var där och väntade. Fick sitta där och glo och hoppas på att han fattade vart nånstans som han ska hämta mig eftersom min telefon självklart inte hade tillräckligt med batteri. Han kom 25 minuter senare, men det kändes som 100 år. Det hade vart kö hela vägen. Sköj. Var cepehungrig, så vi stannade vid mcDonalds, kändes som att det var det godaste jag nånsin ätit, vilket definitivt visar på hur mongohungrig jag var.

Men nu är jag iallafall HEMMA! WIIEE! Och Ib och Nelli har städat jättefint, och dessutom bakat kladdkaka som jag tänkte trycka i mig nu med lite te... Sweet.

Kommentarer
Postat av: Nelli

Hoppas kladdkakan smakade bra ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback