Forever Young

Idag har jag betalat räkningar. Det var skoj för en gångs skull, eftersom det blev mycket mindre än vad jag räknat med TROTS att min hyra har höjts. Wihoo! Tradera here I come. Moahah. Nä. Eller kanske lite. Ehh... Iallafall. Jag var lite duktig och anmälde mig till högskoleprovet direkt medan det fortfarande fanns pengar på kontot, så nu är det gjort. Känns bra, men lite jobbigt också, för nu måste jag verkligen börja plugga till det. Eller, man måste ju inte plugga, men det kan ju vara bra. Har man betalat för ett prov så kan man kanske försöka få så bra resultat som möjligt. Sist jag gjorde det var jag deprimerad och mådde skit, så förhoppningsvis kommer resultatet bli bättre denna gången oavsett om jag pluggar eller inte. Om jag skulle få sämre tar jag typ livet av mig. Nä. Det gör jag inte. Men ja. Jag tycker bara inte om att känna att jag inte gjort mitt bästa. Det kommer gräma mig. Måste bara hitta lite energi till att orka plugga till skiten. Det är verkligen hjärngympa på hög nivå.

Idag jobbar jag själv och det är trist som attans. Vet inte alls vad jag ska göra. Slasket gör iförsej att jag skulle kunna svabba golvet idag igen, men det kommer ju bara bli lika skitigt på 3 sekunder ändå, så det känns rätt onödigt. Montera vill jag typ spy på. Finns inga varor att fylla på med. Jag ska nog försöka skylta lite, vissa montrar känns en aning tomma. Får försöka komma på nåt tema. Hmm...

Jag har mensvärk från hell idag också. Och självklart så glömde jag att ta med mig mina fina piller som jag fått utskrivna. Istället får jag sitta här och plågas helt i onödan. Känns ju kurl. Jag har kommit på att det alltid är något fel på mig. Minst ett. Undrar hur det kommer bli när jag blir pensionär.. Om jag blir det vill säga, kan inte tänka mig själv som gammal. Stört. Alphaville.

Kommentarer
Postat av: alvar

var o kollade efter begagnad cykel idag. cykelgubben hade en lång harang om varför rosa damcyklar med bockstyre var de som var minst troliga att bli av med... antingen snor man en cykel för att den är värdefull... och det är inte en rosa damcykel med bockstyre... eller så snor man en cykel för att komma hem snabbare från krogen och om man kommer från krogen så kommer man inte hem med en damcykel med bockstyre... han övertygade mig! Försäljningsknep i affären din månne...

Postat av: emma

ja båda benen och klänningen =).. eller vad säger du?

2007-01-31 @ 19:05:49
URL: http://emmakristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback