Fake And You Know It

Jag är helt stolt att jag gick och la mig vid 10 igår. Det går egentligen helt emot mina principer. Iförsej hade jag vart trött sedan typ 4 på eftermiddagen, sådär trött att jag bara hade behövt blunda för att jag hade somnat som en stock. Men höll mig vaken, det är iallafall något jag är bra på. Heh. Katterna var snälla och sov med mig i sängen, men såklart så vaknade de vid den tiden som jag brukar lägga mig (halv2-tiden) och började springa runt. Annoying! Men känner mig iallafall hyfsat utvilad, och lite friskare också för den delen. Iallafall så frisk att jag nog klarar av 4 timmar i butiken. Får väl sätta en skylt på dörren i värsta fall, "stängt pga sjukdom".

För övrigt så irriterar jag mig på folk som ska säga hur bra deras liv är hela tiden, om hur bra deras förhållande är, hur bra deras sex är, hur mycket de ÄLSKAR varann, hur snygga deras partner är, hur coola och snygga deras vänner är, hur bra deras (skit)jobb är och hur det inte gör nåt att de inte har pengar när de ju ändå är så LYCKLIGA! *kräkas*
Folk som säger så gör inget annat än att försöka övertala sig själva. Patetiskt är vad det är. Det är liksom inte the end of the world om du släpper på fasaden lite, jag lovar! Det gör dig bara till en mer älskvärd och ÄKTA person. Just nu känns det bara jäkligt falskt. Vilket det förmodligen är också.

Dags att gå till jobbet... Ska bara fixa smörgås and Im off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback