Faint At Heart

Mått skitskumt idag. Är nära att svimma hela tiden. Liksom lite konstant småprickigt framför ögonen. Känns inte helt okey. Har prövat att äta och dricka och sånt, men det hjälper inte. Sovit har jag också gjort en del, inte så lite att jag borde vara svimfärdig iallafall. Jag gillar inte sånt för jag är så pass hypokondrisk att jag börjar överväga alla möjliga jobbiga sjukdomar som skulle kunna orsaka det. Not good. Hoppas innerligt att det gått bort tills imorrn.

Igår var jag som sagt innerligt uttråkad på jobbet. Det slutade med att jag svabbade golvet i hela butiken, fotade en massa på cyklarna, och till slut virade jag ett lås runt skallen och fotade mig själv. Skulle varit extremt rouligt om en kund kommit in just då. Moahah. Men det gjorde det inte. Darn.

Hälsade på hos Bella efter jobbet. Vi gjorde chocolatechip cookies med 200g choklad i!  De blev yummie. Men innan det gjorde vi och åt pizza, med typ 1 kilo ingredienser på. Jag var typ proppmätt under hela vistelsen där, kakor, pizza och en massa te brukar nog ha den effekten. Spelade backgammon också, och den jäkeln vann 3 ggr i rad. Jag vann inte en endaste gång. Helt sjukt. Fattar ingenting... Borde nog inte ha vart en sån bra lärare. Borde ha lärt ut helt fel taktik och sånt. Men it's kind of to late nu. Damn it. Jaja. Skyller på matkoma. Moaha. Blev helt hes även denna gången som jag umgicks med Bella... Jag bara måste sluta prata så mycket. Eller så länge kanske. Hm. Det var väldans trääävligt iallafall. ^_^

Ib har övertalat mig att ladda ner klienten för WoW också.. Hmmm... Det tar lite emot måste jag ju säga. Men har jag spelat andra nördiga onlinespel så kan jag lika gärna testa det übernördigaste.

Nu ska jag lägga mig i soffan, trycka i mig saltlakrits, kinachoklad och dricka cola och hoppas på att min svim-känsla försvinner. Hope so.

Kommentarer
Postat av: Pierre

get well soon...låter inte bra det där..

Postat av: Pierre

ja faktist darin..haha...jag har ju gått å vickat på rumpan idag å städat samtidigt..då har all musik i datorn bara slumpats fram..inte så illa må jag säga...jag är inte alls okej än..febrig å jävlig..men på rätt väg....är det fortfarande ryggläge på dig?

2007-01-28 @ 19:57:04
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Emma

Snygg och väljobbad blogg hurru!!
Gillade dina tre porträttbilder. Tokskönt ju!!!

Kramis E

2007-01-28 @ 20:03:35
URL: http://hultberg.blogg.se
Postat av: Pierre

damn det har jag inte tänkt på..idoltema idag..hahahahahaha....ssshhh....har du feber and shit to?

2007-01-28 @ 20:39:33
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: ann

holy! ska du börja spela wow. hoppas du inte fastnar, jag har en kompis som man numera inte ser längre för att han sitter hela nätterna och spelar. watch out girl

2007-01-28 @ 22:44:27
URL: http://tripdownmemorylane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback