Dagens Outfit

107336-76Dagens outfit består av otvättat hår (jag VEET jag måste tvätta det, men jag hatar verkligen nytvättat hår... Ihk), Mascara,  JulklappsHoodie, Lee Jeans (från Tradera), samt den helt otroligt snygga klänningen som jag köpte på rea, liksom halva priset(!), som passar mig perfekt, kolla passformen liksom! Fransarna, knytningen, allting är ju som gjort för mig!

Nej jag är inte seriös för den som har för lite hjärnceller för sitt eget bästa. Det är KALLT hemma. Jättekallt. Har ju inte vart såhär kallt ute förut, och inte heller såhär kallt inomhus då heller. Har nu höjt alla element till max, men i väntan på att de ska värma upp lägenheten får jag gå runt med en filtsari. Dricka te är ett hett (moahaha) tips också.

Jag kanske säger saker lite väl fort. Insuinerar saker. Inte meningen.. För jag fattar ju inte riktigt själv vad jag menar. Hah! Vet inte ens vad jag försöker skriva i det här stycket heller, så ignorera det.

Har lite som princip att aldrig "sudda" saker som jag skriver här, skriver tankar rätt ur huvudet. Lite terapi, bara slänga ur sig. Som sagt, kanske borde skriva privat dagbok ibland, bespara omvärlden. Å andra sidan behöver ingen läsa om de inte vill. Moaha.

Kommentarer
Postat av: ann

seriöst ALLA som blir tillfrågade i enkäter "vad de tycker om att det kommit snö" är överlyckliga, oavsett ålder. jag själv är mindre nöjd, håller på att frysa ihjäl redan ett par sekunder efter att jag stigit utanför dörren. kallt, kallt :C jag brukar också gå runt i lägenheten med en filtsafari

Postat av: mizaru

Det är ju fint och sådär, men kallt som sagt! Vi får skaffa oss termobrallor, eller än bättre; overall!

Filtsafari... :P Det var roligt. Jag menade sari, som indiska kvinnor bär, eller som var inne för typ 7 år sen. Haha. Kanske stavas annorlunda, men ja....

2007-01-23 @ 22:28:06
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback