Utegångsförbud

Ringde jobbet och de beordrade mig att stanna hemma. Jag lät faktiskt väldans sjuk när jag började prata. Min röst är inte vad den borde vara och med en näsa som rinner konstant så blir det en sån där snygg dialekt utan R och med mer J. Ska alltså vara hjemma idag. Borde städa då.

Har fått reda på varför bilderna på bloggen strulat iallafall. Sidan de ligger på har problem, så därför har jag fått flytta dem tillfälligt till photobucket nu. Problemet är bara att jag inte hittar vart jag ska sätta in adressen för bannern. Hittade profilbilden, men icket bannern. Sugit. Får leta lite mer när jag vaknat till liv.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!!
Har du gjort headern själv?
KRYA PÅ DIG!!

Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-16 @ 13:14:49
Postat av: Johannes Flakbil

Hejsan!

Jag hoppas du inte tar illa upp, men det jag tänker säga har inget med försäljning eller lurendrejeri att göra. Det är helt gratis (förutom en liten avgift).

Det handlar om att man kan få gratis iPods bara genom att fylla i ett formulär där man binder sig att betala 400kr/mån i 10 år, och formuläret är helt gratis (280kr i postavgifter). Efter det får man mellan 0-10 iPods per månad i ca 1 månad, efter det får man mellan 0-1 iPod per månad i ca 1 månad.

Man tjänar alltså 88.000kr för något som är helt gratis!

Skicka 12 månaders förskott (4800kr) på abonnemang + postavgift (280kr) plus skatt (2000kr) till oss så får du GRATISFORMULÄRET inom 3 månader.

OBS: i kontraktet ingår att man även värvar 33 andra människor som skriver på ett likadant kontrakt, och alla förskott från alla 34 människor ska vara inne på vårat konto innan du får ditt GRATISFORMULÄR.

2007-02-16 @ 18:38:16
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Johänes: Klockrent! =D

2007-02-16 @ 23:24:09
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback