Taxi Mizaru

Vart en konstig dag idag. Gick till jobbet som vanligt, men klockan halv2 så åkte jag till Arlanda och hämtade brorsan och hans tjej. Tog rätt lång tid på grund av snön och massa trafik, så blev lite sena. Väl framme så kände jag knappt igen honom. Hur brun som helst och kritvitt hår. Det hade blivit solblekt som tusan. Körde hemåt och stannade och köpte kebabrulle (som han tydligen längtat efter) och mamma köpte semlor (eftersom det är fettisdag). Satt och svullade på jobbet och sen kom Nina, Krille och Nikki också dit. Fullt hus. Haha. Snackade aslänge, och sen skjutsade jag dem till ICA så de fick handla lite frukost och sånt. Sen tillbaka till jobbet och lämnade bilen, och sen hem. Asjobbigt arbetsdag alltså. Moahah. Hann montera en cykel tror jag.

Känns jättebra att Tom är hemma igen, även om man inte ses sådär jätteofta annars heller så är det liksom det där med att man inte KAN ses som är det jobbigaste. Vetskapen om att man bara kan gå över när som helst är liksom betryggande på något vis. Det som jag saknade mest när jag bott långt ifrån min familj och vänner och så, att jag inte kunde träffa dem när jag ville. Är ju inte den mest sociala människan i världshistorien i perioder direkt, men jag vill vara det när jag inte kan. Haha. Störigt.

Känner mig sjukt trött nu. Men kan ju inte sova än. Och om jag känner mig själv rätt så kommer min trötthet ha gått över tills när det faktiskt är sovdags. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback