Snipp Snipp

107336-92Jag gick upp tidigt (klockan 9.45) för att ringa veterinären. Hon har fått för sig att bara ha telefontid under 1 timme per dag, förut svarade hon vilken tid på dan som helst... Iallafall. Var ju tvungen att beställa tid så jag kan kastrera Marsei. Har redan gjort det en gång, men då tyckte veterinären bestämt att jag skulle vänta. Nu har jag väntat väldans länge, Marsei blir 11 månader om några dagar. Fick iallafall tid till på måndag, klockan 10. Skitbra! Bara efter helgen jue. Det innebär att jag förhoppningsvis får ett lite lugnare hem på nätterna fortsättningsvis. Skulle vara sweet.

Nu när jag haft asmycket tid på mig innan jobbet så borde jag ju hunnit med en massa också. Men nope. Sitter invirad i täcke och gör absolut nada. Kanske borde sätta på te iallafall så jag slipper svepa det kokhett och bara hinna dricka 2 klunkar som annars är sedvanligt för mina mornar.

Chefen är back at work idag btw. Detta innebär att det är slut med mitt slöande på jobbet. Även om det inte finns något att göra så måste jag hitta på nåt. Jobbigt. Särskilt eftersom jag verkligen ansträngt mig för att det ska se shysst ut där under de senaste dagarna. Möblerat om till och med! Wohoo. Om han säger att något är fel eller felskött eller whatever så blir jag fan förbannad. Jag har liksom lyckats få ihop den bästa försäljningen i januari månad på flera år. Jag borde banne mig få löneförhöjning! Tror inte riktigt på den idéen, men ja. Iallafall. Haha.

Blåste (rökte?) fredspipa (vftade med vit flagga?) igår kväll också. Känns bra. Hatar att gå runt och vara arg. Det tär liksom på en. Antagligen mer på mig än henne dessutom. Verkar ju onödigt.

Te var det ja...

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Vissa personers bloggar borde heta "Klubben för Inbördes Beundran". Inga namn nämnda. Du vet vad jag menar.

Postat av: Anonym

Verkar fan vara ett jävla jobb att ha katt... Var hemma hos en polare häromdagen som lagt en grågrön liten sträng med kattspya mitt på mattan innanför dörren... hmm.. vetifan om jag skulle palla sånt..

2007-02-02 @ 19:20:38
URL: http://alvar.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Tlåkig!

2007-02-02 @ 23:21:05
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback