Negativ Och En Aning Bitter

Hänger en del på ett community och där så var det en tjej som skrev till mig för nån dag sedan... Såhär lät det:

"Fan jag maste bara saga det att jag blir glad over att upptacka nar man laser folks dagbok att man inte ar en sam med att vara negativ och en aning bitter. Tack for det!"

(Hon bodde i ett annat land, därav inga å ä ö...) Först blev jag iallafall typ glad eller nåt, för det var väl menat som någon slags komplimang. Men sen när jag börja tänka på det så var det ju inte alls så skoj. Jag vill inte vara negativ och bitter. Är jag det? Har jag missat något? Iförsej är det lite min humor att låtsas vara mer bitter och negativ än vad jag egentligen är, men ändå. Kanske ska börja skriva en massa om hur glad jag är och hur UNDERBART livet är. Eller inte.

Nu ska jag fortsätta vara bitter och äta mat, kolla på Lost s03e07 som precis kommit ut och sedan kommer det nog bli WoW resten av kvällen. Jag är som sagt duktigt biten. Damnit.

Kommentarer
Postat av: patti

Nej du är inte bitter och negativ. Men oftast så blir det de man tröttnat på och är negativ till som man skriver om liksom.

Postat av: Patti

hahaha håller med dig, då är nog jag också arg och bitter;)

2007-02-09 @ 13:43:42
Postat av: lebben på webben

härligt när även andra ser ens bitterhet.. hehe.

2007-02-11 @ 13:11:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1044

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback