Min Hjärna Är Mos

Nu har jag spelat WoW i 6 timmar i sträck. Hm. Mina ögon känns en aning mongo. Hjärnan känns ungefär likadant. Det funkade som tidsfördriv och som förträngande medel. Dock får jag bara en massa nya ångestkänslor för att jag är 26 år gammal och spelar WoW i 6 timmar. Hmkay. Som i Southpark:

- Hey, do you have a WoW account?
- No, I have a life...

Jag har officiellt inget liv alltså. Tyvärr är det rätt mycket vad andra förväntar sig som gör att jag känner mig misslyckad och så, inte jag själv. Jag trivs ju egentligen som jag har det nu. Sen om man tänker på framtiden och hur allt kommer bli så är det ju klart att det blir ångest. Men det blir det väl för alla? Man vet ju liksom aldrig. Inte ens om man gör planer så är det säkert att det blir så. När jag var 20 hade jag hela livet utstakat, hur allt skulle bli och vad jag skulle göra. Synd bara att jag ändrade mig på vägen. Tänker ju knappast fortsätta på en bana som jag utstakat om jag själv inte känner för det sedan. Åuh vad jag önskar att jag var en sån människa som säkert visste att de ville bli läkare, musiker, veterinär, zoolog whatever. Då är det ju bara att köra på. När man inte vet så blir det 100 ggr jobbigare. Kan inte nån annan bestämma åt mig? Fast inte vad som helst, utan som jag egentligen vill ha det, undermedvetet liksom?

Det här med piercingen har jag inte blivit klokare på heller. Ib håller med och tycker min näsa ser större ut utan den, vilket jag inte vill. Ann tycker att jag ska ta bort den. En mot en alltså. Hm. Den får va i nu tills jag bestämt mig på riktigt. Jobbigt om den växer igen och jag inser att jag faktiskt ville ha den. Känns lite onödigt att betala 600 spänn för att göra om det liks...

Kommentarer
Postat av: ann

det är en fix idé att din näsa skulle se större ut utan piercing, men du måste känna efter själv. jag tycker du är jättefin utan.

en gång i tiden hade jag 4 stycken, idag har jag 3 färre och känner ingen saknad :)

Postat av: Johannes Flakbil

Å andra sidan väger ju min åsikt tyngre än någon Ann, eftersom jag jobbat på Röda Korset och har både cancer och tandont. Behåll piercingen.

2007-02-05 @ 01:14:31
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Ann: Kanske, men då borde ju inte andra hålla med... Den enda piercingen som jag tagit ut saknar jag ibland dessutom, så vet inte hur jag ska göra riktigt. Iförsej kan man ju alltid göra om den om man skulle ångra sig fruktansvärt mycket.

Johänes: Sluta ljug nu. ;P

2007-02-05 @ 10:48:13
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: mady

ha i den ibland och ibland inte. sov åtminstone med den så växer det ju inte igen?

2007-02-05 @ 19:10:08
URL: http://misadventure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback