Men.

Jag fattar inte hur det är möjligt, men jag sov till halv5 idag. Eller, vaknade halv11 och mådde skit, ringde och sa att jag inte kom till jobbet, sen somnade jag om och vaknade inte förns 6 timmar senare. Insåg dessutom att jag glömt tvätta bort mascaran igår, så var helt svart under ögonen och håret stod åt alla håll. Borde ha tagit kort, för jag såg asrolig ut. Men var lite för borta för att kunna göra det. Nu har jag druckit massa kaffe och käkat macka. Känner mig lite piggare, men känns lite halvborta fortfarande, det är typ jobbigt att skriva. Måste kolla på tangentbordet, vilket jag aldrig brukar behöva annars. Usch vad jobbigt. Tar ju typ 100 år längre tid då.

Undrar om jag kommer kunna somna ikväll. Jag betvivlar det, eftersom det snart är kväll och jag är nyvaken. Bra jobbat, verkligen. Jag kanske måste gå till doktorn snart I guess. Inte alls okey att vara sjuk såhär i perioder i flera månader i sträck. Urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback