Learn To Say No....

Jahapp. Nu ringde Nina och tjatade med mig på överraskningsfest för Tom. Han tror tydligen att han bara ska dit och kolla på film eller så, men egentligen så kommer alla hans kompisar vara där och skrika SURPRISE! Typ nån slags välkommen hem grej. Känns sådär att gå dit när jag vart hemma och sjuk hela dagen, känner sig som en svikare och lögnare. Men vill gå dit dels för Toms skull, dels för att jag alltid bangar när Nina frågar om vi ska göra nåt. Sa att jag antagligen inte kommer vilja vara där så länge, och hon ville inte heller det. Hon var jättekvällstrött och så vidare. Ska inte dricka heller. Blä, orkar inte egentligen. Trodde att det skulle räcka som bortförklaring att jag vart hemma och vart sjuk i 2 dar, men inte för Nina. Det är tydligen 2 helt olika saker. Hmm.. Okey... Jag får iallafall frisk luft när jag går dit. Har inte vart utanför dörren på 2 dygn.

Måste göra iordning mig också.. Tror inte att det är helt okey att komma dit i mjukisbrallor, raggsockor och rufsigt hår. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback