Just Ja...

107336-112

Imorrn kommer min kära bror hem från sin tripp Nya Zeeland-Australien-Bali-Thailand. Han har vart borta i cirka 3 månader, har saknat honom som attan faktiskt. Förhoppningsvis kommer ovanstående syn bli ett vanligare förekommande fenomen från och med nu. Jag ska hämta honom på flygplatsen imorrn, han lät överraskad när jag sa det (vi pratade på telefon idag), och sen efteråt insåg jag varför han lät förvånad. Jag hade ju inte körkort när han åkte... Haha. Jag har bara haft körkort i 3 månader. Helt sjukt ju. Känns som jag haft det hela livet. Hoppas han vågar åka med mig... Moaha. Ska dessutom köra en ny bil upp till flygplatsen. Hm. Men det går nog bra. En Citroën Picasso för den som är intresserad av sånt. (Jag är helt stolt över att jag kan en del bilnamn nu... haha. Hade ingen aning förut, sa bara vilken färg den var om någon frågade vad för bil det var.)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Åh Thailand! Min bror bodde i Peking ett år, saknade honom som fan.

Postat av: caroline

snygg blogg :D

2007-02-19 @ 20:59:57
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se
Postat av: TheLady

haha, vilken färg är Citroën Picasson då?

2007-02-19 @ 21:01:53
URL: http://thelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback