Hmmmm.

107336-114

Bilder från idag, mina bästaste tänder och mina onda handleder. Räknade ut att jag lagt 50kr/år på tandisen Lagom summa enligt mig. Vad ska jag nu göra med mina 1600kr som blev över? Förslag? Antingen så blir det tråkiga saker som kattmat&sand plus storhandling, och sen när jag får lön kommer jag glömma bort att jag är skyldig mig själv 1600 spänn och så blir det tråkiga saker på det med. Eller så kan jag typ gå till frissan, färga håret och klippa det och kanske köpa kläder och hörlurar eftersom mina verkar ha pajat precis. Eller så köper jag en ny Ipod. Har bara en shuffle, och skulle ju kanske vara trävligt att kunna välja vilka låtar man vill höra. Sicket dilemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback