Ekorrhjulet Jag Lever I

Känner egentligen inte för att skriva, för vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Samma saker som vanligt har hänt. Jobbat såklart, rätt dött såklart men ändå mer i kassan än förväntat (såklart). Hem och äta, kolla på TV, kolla bloggar och e-mail. Same same liksom. Ekorrhjul. Ibland blir jag lätt utråkad av mitt eget liv när jag tänker på det. Tycker inte att det är så trist medan det händer, men när jag tänker tillbaka på det så är det ju verkligen samma sak hela tiden. Man måste ju göra vissa saker (jobba) för att kunna göra andra saker (leva).
Hm. Om jag ska ta ut det som gjort denna dagen speciell så blir det:
  • Köpte "Shadow Of The Colossus" till PS2 på Tradera
  • Min kusin kom till jobbet och hämtade sin cykel som vart inne i flera månader
  • Mamma och pappa kom hem från Spanien (även om jag inte träffat dem iförsej)
  • Sålde en trehjuling (för första gången i mitt liv! wohoo!)
  • Cyklade hem i snön, istället för att gå/ta bilen
Ja typ. Inte mycket att hurra för. Iförsej så är det väl upp till mig att hitta på nåt, men jag orkar inte. Finns mycket saker som jag skulle kunnat göra, hälsa på folk eller nåt, men orka? Nope. Jag är alldeles för lat för mitt eget bästa.

En sak till som jag gjort idag är att räkna ihop hur mycket pengar som jag lagt i parkeringsautomaten här utanför under de 4½ veckor som jag haft bilen. 444kr blev det. Sjukt. 2kr/h låter inte som så mycket, men många bäckar små eller vad man brukar säga. Det plus bensin för typ 400 spänn samt de 2 fina parkeringsböterna som jag lyckats dra på mig gör att totalsumman för en månad med bil blir 1444kr. Vill säga att det var värt det. Jo. Men de där böterna kunde ju kanske ha kunnat undvikas.

Imorrn kanske Sofie kommer och hälsar på, om jag får tag på männskan förstås. Hon måste vara den jag känner som är svårast att få tag på. Svarar typ aldrig när man ringer, och har aldrig pengar på mobilen. Hmm.. Ska försöka igen sooon.

Saknar en viss person lite. Eller tänker på henne iallafall... Sådär lagom fjantigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback