Cykel?

Det finns så nedrans många snygga cyklar märkte jag när jag var på cykelmässa i höstas. Jag bestämde då att jag skulle köpa en sån här cykel att cruisa runt med till våren, men nu kan jag absolut inte bestämma mig. Finns så många coola. Sen är en del coola, men jag vill inte ha dem ändå, eftersom de inte riktigt är min stil.. Som den översta bilden till exempel. Lite väl mycket HD för min smak...

107336-102


107336-101

Paul Frank cyklarna är några av mina favoriter... Tyvärr är de oväxlade, vilket inte är alltför bra. Men coola är de definitivt. Tror nog jag helst skulle vilja ha den röda.

107336-100

De här surfarcyklarna fanns i massa färger, och de är 3-växlade. Den här gula kanske....

107336-99

Hello Kitty! Sött, men inte my style.

107336-98

Denna är cool.. Men lite väl hårdrockig kanske... hehe.

107336-96

Åh.. Denna är riktigt vacker. Handmålad, och handtagen och sadeln är som ormskinnsaktigt i grön/gul/guld. Skitacool.

107336-95

Den gröna är riktigt ball också.. Med skivbromsar och 3 växlar. Nice. ^^

107336-94

Jag är ett cykelfreak, ohkey!?

Kommentarer
Postat av: Patti

Ja cyklar är snygga, och det finns enormt många olika modeller. Jag tyckte om den översta och sedan den där gula som var 3 växlad också:) Men alla hade sin charm:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback